Konkurs Matematyczny
Puchacz Piotr
Rozwijamy talenty u dzieci z klas I-III. Zacznij od zapisu dziecka na warsztaty PUCHACZA w Twoim mieście.
Rodzicu, nauczycielu chcesz zobaczyć arkusze zadań z konkursu Puchacz Piotr, które przysporzyły dzieciom najwięcej kłopotów? Pobierz poniżej.
lub
8
edycja
konkursu
"Puchacz Piotr" to konkurs matematyczny dla wszystkich uczniów klas
I-III szkół podstawowych.
To konkurs bez eliminacji wewnątrzszkolnych, który umożliwia sprawdzenie wiedzy każdego chętnego ucznia, bez względu na jego dotychczasowe wyniki w nauce. Konkurs odbywa się cyklicznie i jest bezpłatny dla wszystkich uczestników.
Zgłoszenia wysyła nauczyciel (szkolny koordynator konkursu), który podejmuje się przeprowadzenia I etapu konkursu w swojej szkole. Koordynator nie sprawdza testów.
"Puchacz Piotr" to konkurs matematyczny dla wszystkich uczniów klas I-III szkół podstawowych.
To konkurs bez eliminacji wewnątrzszkolnych, który umożliwia sprawdzenie wiedzy każdego chętnego ucznia, bez względu na jego dotychczasowe wyniki w nauce. Konkurs odbywa się cyklicznie i jest bezpłatny dla wszystkich uczestników.
Zgłoszenia wysyła nauczyciel
(szkolny koordynator konkursu), który podejmuje się przeprowadzenia
I etapu konkursu w swojej szkole. Koordynator nie sprawdza testów.
WARSZTATY KONKURSOWE Puchacza Piotra dla klas I-III
Podczas warsztatów razem:
Wykonamy specjalnie przygotowane aktywności i ćwiczenia;
Zmierzymy się z zadaniami, które w poprzednich edycjach sprawiły uczniom najwięcej trudności.
Kliknij, aby sprawdzić datę
i miejsce warsztatów.
Wykonamy specjalnie przygotowane aktywności i ćwiczenia;
Zmierzymy się z zadaniami, które
w poprzednich edycjach sprawiły uczniom najwięcej trudności.
Szukamy i odkrywamy matematyczne talenty w całej Polsce.
Popularyzacja matematyki
Rozwijanie zdolności i zainteresowań matematycznych dzieci
Odkrywanie matematycznych talentów
Kształtowanie umiejętności logicznego myślenia
Rozwijanie potencjału intelektualnego uczniów
Mobilizowanie i motywowanie dzieci do rozwiązywania matematycznych problemów
Popularyzacja matematyki
Rozwijanie zdolności i zainteresowań matematycznych dzieci
Odkrywanie matematycznych talentów
Kształtowanie umiejętności logicznego myślenia
Rozwijanie potencjału intelektualnego uczniów
Mobilizowanie i motywowanie dzieci
do rozwiązywania matematycznych problemów
lub